Με αφορμή το βιβλίο «Πώς να κρύψεις ένα λιοντάρι στο σχολείο» της H.Stephens ακολουθήσαμε το λιοντάρι και την Έλλη από το σπίτι, στο σχολείο και ζωντανέψαμε την ιστορία και τις περιπέτειές τους μέσα από το θεατρικό παιχνίδι.
Σκεφτήκαμε το δρόμο για το δικό μας σχολείο και αρχίσαμε να συνδέουμε τον εαυτό μας με το χώρο, τα σπίτια, τα κτίρια και τα μέρη της γειτονιάς μας. Εξερευνήσαμε χάρτες της περιοχής μας και εντοπίσαμε κτίρια και χώρους στους οποίους βρισκόμαστε συχνά. Στη συνέχεια φανταστήκαμε ότι το σχολείο της Έλλης είναι η ηλιαχτίδα και φτιάξαμε τον χάρτη της περιοχής προσπαθώντας να αναπαραστήσουμε σ’ αυτόν κάποια στοιχεία από τις αναφορές μας. Σχεδιάσαμε τη διαδρομή από το σπίτι της Έλλης μέχρι την ηλιαχτίδα και τη σημαδέψαμε με τις πατούσες του λιονταριού να δείχνουν την κατεύθυνση προς το σχολείο.
Αναρωτηθήκαμε από που μπορεί να ήρθε το λιοντάρι, τι δρόμο να ακολούθησε και πώς βρέθηκε στο σπίτι της Έλλης. Φτιάξαμε φανταστικούς χάρτες με την πορεία του λιονταριού από τη «Λιονταροχώρα» μέχρι την πόλη και το σπίτι της Έλλης και δώσαμε φανταστικές ονομασίες στις χώρες αυτές.
Στην ιστορία το λιοντάρι βοηθάει τα παιδιά να ξεπεράσουν το εμπόδιο που βρέθηκε στο δρόμο τους και να γυρίσουν στο σχολείο. Σκεφτήκαμε κι εμείς ανθρώπους που μπορεί να χρειάζονται βοήθεια στην πόλη μας και μπήκαμε στη θέση του λιονταριού προσπαθώντας να βρούμε τρόπους να τους βοηθήσουμε. Στη συνέχεια δουλεύοντας σε ομάδες, δημιουργήσαμε καλές ειδήσεις για τα νέα της πόλης με τα κατορθώματα του λιονταριού, τις παρουσιάσαμε στους φίλους μας και τις δραματοποιήσαμε.